Summerbreeze

Jag måste medge en sak och det är att jag har träningsvärk. I vaderna mina.
Herregud, orienteringen satte sina spår..! Det hade jag aldrig trott.

Sitter här nu med ganska lite att göra. Plånboken levde sitt eget liv denna eftermiddag och satte sprätt på mina pengar pengar på diverse prylar. Ojdå liksom.
Jag som trodde jag kunde vara duktig och vänta tills nästa lön men icke.

Vadå är det mitt fel att sakerna skriker på mig?

Idag skulle vi grillat (!!) jag och mina kompanjoner jennifer, angelica och emelie. emelie har ju fyllt år. i maj, vad fasen, men ändå.

fast angelica blev sjuk så det blir väl nästa vecka.

vad ska jag göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jenny

"Lilla" stackare! Men visst är det svårt att inte köpa saker när man ser allt fint affärerna har att erbjuda :P. Hoppas du fick en mysig kväll i vilket fall. kram

2008-09-24 @ 19:07:18
URL: http://galningen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0