Mjau

Ni andra som kikar in här borde följa Jennys praktexempel och lämna lite avstamp bland kommentarerna. Då blir jag så glad förstår ni.

Idag har jag jobbat och vet ni vad, jag har skrattat! Det kanske var för att jag var så trött men ändå. Nya leksakerna i Happy Meal är det bästa jag någonsin varit med om. Sen var jag bra och sa hej och välkommen till alla, det ni! För det ska man göra, då är man duktig.
Creds till mig.

Nu sitter jag här med nytvättat hår (!) och fundrar på att 1) göra matte eller 2) göra te eller 3) städa mitt rum men f (x) = y lockar inte särskilt, och rummet kommer ändå bli stökigt imorgon igen.

alternativ 2 it is. yeeey. vattenkokaren here i come!

Kommentarer
Postat av: Jenny

aw nu känner jag mig duktig!^^ men någon annan som borde vara lite duktig är Miss Sofia, som skulle kunna göra sin tråkiga matte och städa i sitt stökiga rum :P Fast i och för sig behöver man inte alltid vara ett praktexempel. Och te är gott! (Y) hehe

2008-09-09 @ 17:43:33
URL: http://galningen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0