In loving memory

Okej DRIVER ni med mig? "Pliktverket vill gärna träffa dig"
Ok.

så jag har något svagt minne av att jag fyllt i en lämplighetsundersökning som det så fint kallas. Men det måste ha varit i sömnen då mina drömmar tydligen fick stå för svaren. God fysik, hehe. Bra förutsättningar, hehehe.

Jaja, nu blev jag i alla fall astaggad på det här. Bifftjejen här alltså. Fan va cool jag skulle vara om jag fick göra lumpen.
I vår ska jag mönstra.

MEN men men men. Jag VET att det inte betyder att jag kommer in. Om det är någon som har mest tvivel, så är det jag ;)

Kommentarer
Postat av: The City

Äh, franska lär man sig på ett kick.. Eller? ;)

2008-09-13 @ 16:53:31
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: anna

jag kommer ihåg att jag fick nått papper för ett bra tag sen om lumpen. det hamnade direkt i papperskorgen:D

haha. fast det vore coolt om du gjorde det

2008-09-14 @ 21:35:28
URL: http://findmehere.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0