I liked it

Okej nu är det gjort. Jag har tackat ja till att mönstra så småning om.

Wheeeey bifftjejen här. Vad är armén utan mig?

Idag hade vi oförberett litet läxförhör i företagsekonomi. Inte kul.
Imorgon ska vi (Standardkvartetten of Angelica Sofia Jennifer och Emelie) ha trerättersmiddag för Emelie hemma hos Emelie i hennes hus. Kul.
Kommer ni ihåg när det var sommar? Det var fina tider det.


Jag har ont i magen, funderar på om jag ätit för lite idag kanske. Fast jag har ätit ganska mycket. Ska nog göra en äppelkaka eller nåt ändå. Ja hallå va, det är ju fredag förfan!

Såg att mamma köpt godis med. Ooops. Här skare svullas, snart ska jag börja mitt nya liv med lite träning med så jag kan göra lumpen.

Höhö.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sommaren 08 var underbar! Och jag lyssnade oavbrutet på coldplay xD cool bild förresten :)

2008-09-20 @ 11:11:16
URL: http://erdevik.blogg.se/
Postat av: The City

Åh, sommarsommarsommar :)

2008-09-23 @ 21:09:23
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0