I ain't never been cool

Oj vad kul att jag är så bra på att uppdatera er om mitt spännande liv. Eller nåt.
Idag har jag varit i hela Stockholm. Seriously nu va. Fram och tillbaka från Hjulsta (huh liksom?) och sedan till Vällingby och tillbaka. Varför då kan man ju fråga sig. Tja. I needed som qualitytime med Angelica och vi pratade om allt mellan himmel och helvete.
Jag känner mig därför 5 kilo lättare och 10 nivåer gladare, ja ni förstår. Fast det där med kilona kan vi ju tvista om då jag nyss smällt i mig massor av middag + lite godis på det nu va. Meh vadårå, jag ska in i lumpen så jag behöver maten förstår ni.
 
Klicka f�r att st�nga bilden

Så här såg vi ut i lördags; Jennifer, jag, Angelica och Emelie.
I tisdags var jag ute och sprang i 48 minuter (!!!!!!!!!) ibland blir jag fan impad av mig själv ska ni veta. Funderar på om bedriften ska upprepas imorgon eller ej, bara för att jag bevisa att jag kan.

Håll tummen för att McDonald's EJ ringer mig imorgon och tror att jag ska jobba. 10-19. Jag sa faktsikt nej. Eller kanske. Jag minns inte vad jag sa men INTE sa jag JA i alla fall. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

woow vad bra du är! Lumpen-gubbarna måste ju bli jätte lyckliga när en sådan vältränad tjej söker in :D

2008-09-27 @ 14:38:12
Postat av: Sofia

Hahah tycker jag med! Annars får du övertala dom Jenny att det är så :P

2008-09-27 @ 23:07:02
URL: http://millstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0