Filthered water and pictures of you

Ojojoj tre månader sen sist. Känns ju som att komma tillbaka till sitt förflutna...! Eller nåt.
På en sommar kan ett helt liv ändras så det så. Mitt liv tog en radikal vändning denna sommar i en viss aspekt. Hehe.

Jag kanske avslöjar mer sen om det finns någon intresserad själ där ute.


Anyway.
Idag har det regnat hela dagen men jag är glad ändå för;
- jag gillar ju regniga dagar (i normal utsträckning alltså)
- jag ska hem till en bra person ikväll
- jag är inte så förkyld längre

Vet ni inatt drömde jag en mardröm. Att jag skulle göra abort. Hjälp liksom! Den var himla verklig för jag vaknade ibland och var osäker på om det var på riktigt eller ej. Hela dagen har jag haft en nervös känsla. Baby killer?

Nog babblat. Nu ska jag dricka kaffe (!). Detta svarta guld har även mig i sitt grepp numera. Hm. Bra eller dåligt. Vet ej. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Avslöja, avslöja, avslöja!! vad har du för hemligheter nu då? Jag är en intersserad själ!

2008-09-06 @ 21:37:45
URL: http://galningen.bloggspace.se
Postat av: The City

Det finns minsann två intresserade själar, jag vill också veta! Avslöja! :)

2008-09-08 @ 18:37:10
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0