Det är lustigt

Idag har jag orienterat i hellasgården med min klass. Kan ni fatta att jag sitter här och skriver. omgush som jennifer skulle uttryckt sig.
hur som haver. jag gick alltså INTE vilse. (är sannerligen inte mig själv än med andra ord)

Kalla mig skosmulle. Idag har jag bekantat mig med diverse svampar, spindlar (!!!!!!) och deras nät samt blöta löv och mystiska kärr och sunkmarker.

jag är så glamourös.


bra sak 1: ingenting mer skola idag utom orienteringen.
bra sak 2: det fanns visst inget mer.

jag funderar på att ta en varm dusch och sedan göra te. kanske en chailatte för att det är mumsigt. vad säger ni om det kamrater?

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

snygg klänning :) har en u lila

2008-09-11 @ 10:33:40
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0