Dagens;

Hehe fasiken vilken bra dag. Idag hade jag lektioner 8.2o till 1o:4o och sen var det bara att kila hem!

Men jag och mina kamrater från skolan drog till farsta centrum. nice bice. Bara för att jag inte varit där på över ett år (?) har dom gjort om asmycket. Hej jag känner mig som en outsider.

Lite från indiska, en kjol och ett par strumpisar som är lila fick följa med hem. Hädanefter ska plånboken få utegångsförbud till nästa lön. går ju inte att hålla koll på den annars.

Nej. vad sägs som att plugga matte, läsa svenskabok, göra spanska, historia eller läsa engelskabok? det är vad som står på agendan. Huuuuu!

// sijulejteralligäjtor.

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha min plånbok borde också få utegångsförbud :O

2008-09-16 @ 17:22:15
URL: http://findmehere
Postat av: Sofia

men plånbok har utegånsförbud nu xD

2008-09-18 @ 16:26:44
URL: http://erdevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0