All I want is you

Idag har jag varit på McDonald's och utfört arbete all day long. Visst avundas ni mig?

Idag var det lite snurrigt i huvudet på mig för att;
1) Det har varit lönehelg = alla går till McDonalds för att sätta sprätt på sina money money i kombination med;
2) Typ 7483297587403 nya saker att förtära har kommit och lika många försvunnit.
 
Vilket gör att jag blir nollställd ibland.

Vet ni vad som är gott. Waffle fries! Mmmmmmm och smaklökarna dansar tango av lycka. Eller nåt.
Jaja över tlll något roligare.
Jag borde sova
Det var ju roligt



Puss och kram.
HAHAH det går en kille här utanför på gatan med en röd keps och pratar med sig själv. Enligt mamma brukar han göra det och jag lovar er, han är inte diskret. Säkert ofarlig, men fan vad jag garvar :P HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0