you're my butterfly, sugar

Hella mucho people det var idag på McDonald's. Kombinationen lön + höstlov är ej att föredra.
Äckelmånga korkade turister var det också. Jag förstår inte. Hur TÄNKER dom.
?
inte alls.

Typ norrmän som drar sina kort i kortläsaren i kassan BREDVID. bara för att han råkar stå där.
suck.

vilken negativ atmosfär jag sprider över min blogg. ska sluta. jag mår ju bra. toppen faktiskt. inte för att det fanns någon som kunde ta mina fyra timmar imorn. men what the heck. pengar pengar.

och, som jag konstaderade till jennifer, jag får ju äta hamburgare varje dag. fast utan ost vill jag ha dom.

tralala det får inte ni. eller?

Kommentarer
Postat av: anna

hahahah. men jag håller med dig. jag hatar störda turister.

hos oss drar dom alltid sina kort INNAN vi hunnit slagit in summan och så jag säger typ "vänta lite... nu kan du dra ditt kort" 100000 gånger per dag.



och sen... "vad är skillnaden på texas chili och texas chili burrito?" VAD FAN MAN HÖR JU PÅ NAMNET.... vilka puckon det finns :(

2008-10-26 @ 23:56:35
URL: http://findmehere.blogsome.com
Postat av: mysaan

mmmm cheeseburgare, jag blev fan hungrig (;

2008-11-03 @ 23:55:04
URL: http://mysaan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0