Like in the face?

Idag har jag jobbat.
En sak som jag tycker är så sjukt lustigt (!!) är att när det kommer konstiga människor, så kommer verkligen alla på samma gång.
Eller som idag, alla idiotiska människor på samma gång :P Många nära-på-gränsen-till-utbrott-känslor har jag handskats med idag men det är bara att klistra på ett leende och deala med utbrotten på insidan.

En annan sak som var lite kul? Påväg till jobbet idag tänkte jag "tänk om kaffemaskinen är trasig idag? Illa, för det regnar och alla kommer vilja ha kaffe"

Guess what? den VAR trasig. Aldrig förr hänt.
Tror jag är ett medium.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Helgen har i alla fall på det hela taget varit BRA. Enda fördelen med alla idoter/turister som inte kan prata som kommer in på McDonalds är att jag (ständigt) påminns om hur bra jag själv är. Vilket gör mig tacksam över att vara den jag är.
För jag kan ju prata och kommunicera tydligt.
Och jag kan tänka efter innan jag öppnar käften och pratar.

Såna där småsaker som är bra att kunna :)
Imorgon väntar skola och jobb. MEN. Sovmorgon till 11.05 och vad säger vi om det? YEEHA.

Nu måste jag plugga spanska. Pero no entiendo ni jota de este idioma ahora. SUUUUUCK.

Kommentarer
Postat av: The City

En sak jag gillar med din blogg är att jag egentligen aldrig brukar vara särskilt förtjust i personliga "dagboksbloggar" annars, men din blogg är ett undantag - du lyckas skriva intressant om ditt liv, en sak som jag i princip bara tycker att Blondinbella kan annars ;)



Och du, tack för rösten sötnos - den lär nog behövas ;)

2008-10-07 @ 11:58:10
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: anna

jag håller med om alla jobbiga människor som kommer på mcd/taco bar... gaaah ibland vill jag bara kasta tallriken i huvudet på dom!

kan inte folk ha lite respekt och vara trevliga? =(

2008-10-08 @ 10:03:07
URL: http://findmehere.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0