Imagine all the boys aah ah aah ah

Förlåt blogg jag äro dig icke trogen. Inte för att jag är otrogen. men här är jag ju ej så aktiv.
jeje.

jag mår jättebra. idag ska jag inte studera at all, bara se på tv ikväll och äta nåt. gott.

imorse delade dom ut nån sojachokladdryck i slussen som jag har sparat. SPARAT. Ser ni jag kan ?  då blev jag happygirl för dom delar aldrig ut saker i slussen, bara i gullmars och vem fan hänger på gullmars? förutom tyresöbarnen. typ jennifer. och angelica. höhö.
den väntar på mej i kylen i alla fall.

förresten mår jag bra i hjärtat och ända ut i hudcellerna. en varm känsla sprider sig mitt i höstkylan och det är faktiskt inte min nya jackas förtjänst. faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0