somethings i do for money somethings i do for free

Jaha jag kan väl också konstatera det då bara för att.
DET ÄR HÖSTLOV.

Fast jag ska jobba som ett as mån, tis, ons och tors. Kul. Byter bort måndag dock om någon vänlig själ kan tänka sig jobba 16-20. så jag kan göra något trevligare då. you know.

annars kan ni ju komma in och tigga hamburgare av mig.

vet ni vad jag införskaffade idag. nintendo ds!! så nu vet jag vad jag ska göra på lovet när jag inte jobbar. Jag ska spela mario kart på min lilla limegröna manick. se skor up there för korrekt nyans.
(okej det där lät som att jag inte har några kompisar att umgås med. det har jag).

Vet ni hur roligt det är eller? fat fun.

så jag ska fortsätta med det nu ciaoooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0