I'll drown in the rainfall

Det är tisdag och jag vaknade inatt med världens feberfrossa och imorse med världens dundrande huvudvärk  + bad hair day (vad fan, jag klippte ju mig i lördags? Hm) och tjugo över åtta i was meant to be i skolan för att skriva spanskaprov som jag inte hunnit plugga till p.g.a McDonald'sjobb de senaste två dagarna.

Nämen det här mår man ju bra av.
Det här skriver jag alltså mest för att ni ska tycka synd om mig för på det humöret är jag.

Fast provet gick ju bra ändå. Sedan åkte jag & Emelie till espresso house på gullmarsplan för att tillfredsställa kropp och själ med vanilla latte respektive varm choklad.
Där satt den.

Ikväll ska jag trotsa allt vad plugg heter (som om jag inte alltid gör det? Panikplugg är min grej ska ni veta) och se på Desperate, Ugly Betty och äta glass för det kräver min hals.



So long!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag äääälskar verkligen Ugly Betty !!! xD

2008-10-08 @ 20:39:47
URL: http://erdevik.blogg.se/
Postat av: amelie

JAG VILL HA VARM CHOKLAD!!! och se på UGLY BETTY!! :D :D :D

2008-10-25 @ 11:02:24
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0