Anywhere with you

Snart ska jag iväg och vaccinera mig.

Det betyder alltså att nån ska sticka en spruta i mig med lite sjukdom så jag blir resistant mot denna sjukdom i fortsättningen. Såg på tv imorse då dom pratade om vaccin.

Tänk om doktorn råkar spruta in för mycket sjukdom i mig. Så jag blir sjuk på riktigt. Vore ju inte så skoj om jag råkade ut för en klant som gjorde så.
Hjälp...!


Fast jag är ju en tuff tjej så lite sjukdom klarar jag. Pfffft.

På tal om doktor och sjukdom och sånt. Såg ni greys igår? Fan vad sjukt. Alla dör och blir sjuka. Samma på desperate i tisdags, nej är det så konstigt att man går runt som ett deprimerat moln på dagarna och undrar över livet?
Nej.

Nu ringde min moderkaka. Dags för doktorn snart. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hm.. det verkar inte bli bättre för dig.. hoppas du kryar på dig snart! :) för nu kommer ju höstlovet åh allt

2008-10-23 @ 18:47:35
URL: http://erdevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0