baby im a fool for you

Okej.
Igår när jag satt på samhälle (eller nej jag satt på en stol i cafeterian med Emelie och Jennifer men vi GJORDE samhälle. sådetså) ringde McDonald's "hej kan du jobba? NUUUUUUU".

Och eftersom jag är snäll och min klass SM2A är bra från att slingra sig ifrån företagsekonomin när vi har håltimme, vilket vi hade, slutade vi halv tio så jag kilade hem och sedan iväg till McDonald's.

IDAG.
Idag skulle jag ha jobbat 6-15 så gick upp kvart i fem idag. MEN fick kila hem strax efter tio eftersom vi var en för många i kassan. YEHA. Trött jag äääääääääär.

Jag funderar på om jag har ätit lunch eller ej. Är det lunch att äta frukostmackan, äpple och smoothie kvart över nio en lördag? Även om man ätit när man gick upp klockan 5.
 Hm. Det kan man diskutera.


Kommentarer
Postat av: The City

Låter ju inte dumt, att få gå hem bara sådär ;)

2008-11-21 @ 20:11:46
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0