You're a wonderful thing

Vaknade upp till en tom lägenhet för första gången på riktigt länge.
 Så himla skönt :)
Med tanke på nya schemat lär jag få göra det riktigt mycket hela vintern och våren, (jiha!)

Äter frukost nu samtidigt som jag tittar på jackpot på tv. (japp, jag kan äta frukost, se på tv och skriva samtidigt) 
Något av de där värdelösa programmen där man ska ringa in. Mhm, när jag var liten tyckte jag de var hur bra som helst. Nu verkar det bara fånigt.

Njaa, vad sägs om att göra sig i ordning nu och ta itu med dagen? Skulle ha träffat angelica ungefär nu men den virrpannan hade glömt bort sin pappas födelsedag så det får bli imorgon istället.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag tyckte också det var bra när jag var mindre ;P Men det är ju så...lätt,irriterande, men ändå fastnar man ibland : /

2008-01-02 @ 12:44:56
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Sussi

Låter härligt det =D

2008-01-02 @ 14:26:10
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0