Söndagkväll.

Söndagen bjöd på jobb och inte så mycket mer.

Det har satt sina spår för jag är helt uppspeedad. Kan också bero på att jag precis ätit middag.
 Det finns inget bättre än att äta det man är sugen på = wok och kyckling och grönsaker och nudlar. Bra skit ^^

Fast nu känner jag mig helt rastlös. Varför.

Just när jag skrev det där kom jag på att jag har en hel hög med svenska, engelska och spanska att ta itu med.
Där fick jag för att jag uttrycker såna frihetsrelaterade ord. Och för att jag inte var i skolan i fredags. Fuuuuuuuuuuuck.

Varför kan man inte tala samma språk över allt? Då skulle man bara behöva plugga ett språk. Hehe.


Kommentarer
Postat av: sari

Wok är ju super gott.. Det är tack och lov lätt att laga till.. Tänk så här: Man slösar bara 2-4 år på att plugga stenhårt för att få ett bra liv & en bra framtid.Det är värt det fastän det känns jobbigt just nu..Åren går fort. Ha det bra..

2008-01-20 @ 19:29:25
URL: http://morsan39.blogg.se
Postat av: Anna

Ja den borde du verkligen se :)
Det verkar ha avtatt här på Gotland i alla fall!
Det där med din språkteori är jag på, jag skall just börja läsa hebreiska, svårt!

2008-01-20 @ 19:42:33
Postat av: Maja

haha eller hur, allt skulle ju vara super lätt!:D

2008-01-20 @ 19:54:46
URL: http://freeshy.bloggse
Postat av: Linn

haha, jaa. 1 språk skulle vara bra ;P

2008-01-20 @ 20:04:15
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0