Right back next to you

Ännu en ganska produktiv dag i skolan. Det kanske har lönat sig att ha huvudet på andra tankar. Jag är fortfarande inte riktigt mig själv känner jag.

Anyway idag fick jag mina färgade linser. Se klart med expressfart, det kan ju intygas. Mindre än två dygn efter att jag beställt kom dom. Yeeha.

Ibland får jag lust att beställa röda linser. Eller vita. Bara för att skrämmas liksom. Crazy. Hehe.

Som gubben jag såg gå av tåget idag. Han hade läppförstoring x5 och massa lila vårtor i ansiktet. Hu. Han såg ut som en seriefigursmonster. Läskigt.
Jag tänkte att jag tyckte synd om honom när jag klev av. Han såg så ledsen ut.


Nej nu ska jag äta. Mat. Rååligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle också varit ledsen om jag såg ut så :(

2008-01-09 @ 18:09:47
URL: http://wmalin.blogg.se
Postat av: Ida

Jo det skulle ju vara riktigt scary med röda eller vita linser.

2008-01-09 @ 19:02:46
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0