Multimedia

Idag är inte multimedia roligt för fem öre. 
En och en halv timme tills vi slutar. höhö.
 
Solen skiner in i ögonen på mej och motivationen ligger på noll just nu.
Ser i alla fall fram emot helgen som stundar. Och nästa torsdag, för då har vi ingen multimedia. '-'



Med lite tur kanske vi får vara lediga hela dagen om vi kan övertala Mr Företagsekonomilärare att ställa in lektionen eftersom det är det enda vi har på torsdag nästa vecka!

Vore inte helt fel :)

Nej nu ska jag fortsätta göra motion guide och knappar i flash. Det går sådär, ärligt talat. Bilden skvallrar ju om hur skillad jag är ;)
Men man kan ju låtsas att man är grym. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Linn

roligt, med...knappar?

2008-01-24 @ 15:33:27
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag skulle så gärna vilja ha den, men mina pengar försvann ^^

2008-01-24 @ 19:03:10
Postat av: Julia

Åhh, tråkig känsla det dära! Kram

2008-01-25 @ 15:17:29
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0