Don't give up, believe

Helvete vad det blåser ute. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att huset höll på att blåsa bort som i trollkarlen från oz. Det är inte lite storm ute ska ni veta.

Idag började jag åtta och åt lunch tolv, i sann högstadieanda. Slutade med engelska och jag fick veta att jag ligger på starkt VG och ingen har fått mvg än. I'm proud!
Det är najs med helg nu, troligtvis ska jag träffa angelica imorgon och leka på stan. På söndag blir det McD som vanligt.

Fan att det är lönehelg, då kommer alla trängas överallt :P
Nu ska jag kila in i duschen, för jag tränade efter skolan. Jag är impad av mina egna bedrifter.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Iknow, det har blåst as mycket.
:O
Tur att det börjar blir bättre :D

2008-01-25 @ 22:57:17
URL: http://erdevik.blogg.se
Postat av: jenne !

du e så duktig så , såååfia ^^

2008-01-27 @ 21:08:51
URL: http://bebisbruvn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0