Springtime

Nationella idag. Kräks på det. Nej men det var ändå lugnt.
Nu vet jag varför det inte var bra att vara så chill som jag var innan. Jag hade ju inga idéer, första 20-25 minutrarna gik åt att fundera ut vad jag skulle skriva om. Damn it.

Sen gick jag därifrån med samma problem. Trots att jagskrivit klart, vet jag inte vilken av uppgifterna jag valde. Min text hörde knappt till nån av dem. En blandning i så fall. Hur fan lyckas man.

Anyway.

Idag på tunnelbanan hem såg jag en kille som gick ute i t-shirt. Som jag skrev i uppsatsen, fy fan vad jag älskar våren! Man blir så glad, sol på kvällen, härliga känslor som bara sprudlar och allting känns möjligt. <3

Kommentarer
Postat av: Linn

skrev du uppsatts eller? Eftersom du funderade på vad du skulle skriva, menar jag.

2008-04-18 @ 11:02:51
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: jennie

usch man får alltid blackouter på nationella :) men tur att de fixa sig sen då

2008-04-18 @ 19:15:20
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0