MORR

Haha fan vad irriterad jag är just nu.

På datan som blåser ut varm luft trots att det redan ÄR varmt här.
På fronter som vägrar låta mig kunna logga in.
På bussarna i slussen som var helt sepe. Först gick INGA, så jag fick vänta aslänge. Sen gick alla på samma gån och såklart hamnade jag på den som gick sist,
På mitt finger som svider.
På min mobil som har asdålig täckning i mitt hus. Ingen kan ringa, jag kan inte ringa, om jag inte står typ vid fönstret. KUUUL.
På en engelskauppgift med helt sjuka frågor (vem är figuren i dikten, ja hur fan ska jag veta det när den berättar om någon som är lämnad av sin kärlek. Ja, dikten handlar om Någon, vad är det för svar?)

Grr. Fyfan, Blä. Haha. Nu är ingenting rätt. Funderar på att slänga allt i väggen och gå ut och köpa glass istället. Cornetto med citron vore rätt nu. Fan va gott.

So long!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ta tre djupa andetag.. :) allt löser sig!

2008-04-29 @ 17:54:28
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Linn

oj, det verkar inte vara din bästa dag ;P Men imorgon är en ny dag :)

2008-04-29 @ 20:05:27
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Anonym

Försök vända på allt istället:
Hellre varmt än iskallt...
Att du inte kan logga in innebär att du får tid över till annat... ;) hahaha inte det lättaste dock =) kram

2008-04-30 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0