Love and marriage

Idag måste jag ha kommit hem samma tid hela veckan. Varje gång jag går innanför dörren här jag de ljuva (not) tonerna från våra värsta år på tv.
Love and marriage
Love and marriage
You can't have one without the other.


Hahah. Anyway. Idag hade jag en lektion. EN lektion.

Engelskan var inställd för typ tredje gången bland annat. Mer surt för Gela&Jennifer dock som åkte hela vägen till skolan för att inse att deras enda lektion var inställd. Engelskan. Haha. Så vi åkte in till stan ändå, Jennifer köpte fina hårslingor och så åt vi glass & smoothie i det fina vädret. Me love.

Justja, så blev vi filmade av UR. Eller mest Emelie, "hur skulle du reagera om dina skor var ett resultat av barnarbete?".

Fast jag blev inte intervjuad trots att jag hade massa bra att säga. Snyft.

Nu måste jag leta reda på information om saltsjöqvarn, ska skriva platsreportage imorgon på svenskan. Hej jag har ångest. Menmen,

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

"Love and marriage" låten är grym! ;D

2008-04-24 @ 07:10:00
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Jennie

haha jag hatar oxå de programmet :D

svar: jaa de e jättekul annars :)

2008-04-24 @ 08:27:29
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0