I remember everything as I drive

Idag har jag fått så många anledningar att vara stolt över mig själv. Hör bara:

1. Matteprovet som vi hade gick..ja, man ska ju inte ta ut nåt i förskott för då kommer det visa sig att jag har fel, men det känns så bra, med tanke på att jag hade pluggat typ tio minuter sammanlagt. Bra där.

2. Sen åkte jag och tränade. Disciplin we like! Mina armar är som spaghetti för att jag tog i mycket mer än jag brukar. The moment of prudness nummer 2.

3. Nu är jag ensam hemma = laga mat själv. Vad laga är frågan. Mat.
Det var SÅ GOTT. Vad impad jag är av mig själv. Hittade en burk kikärtor (?) och gjorde biffar. Mmmmmmmm.

Och ikväll behöver jag inte plugga. Spanskan till på onsdag kan jag göra imorgon. Så idag ska jag dricka te, se på tv och sitta vid datorn,.Med gott samvete.

Sen fick jag tillbaka min iPod som legat i skåpet HELA HELGEN. Där fick jag för att jag dumpade skinnjackan där i fredags. Men men nu är min darling tillbaka hos mamma.



Bytheway. So long, so long med dashboard confessional är bäst just nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

va duktig du e ;D

2008-04-28 @ 21:45:41
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Linn

annorlunda musikvideo ;)

2008-04-28 @ 22:06:49
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0