Det är varmt

Seg uppdatering på senaste men så blir det ibland.

Varje dag på McDonald's innebär nya spännande möten. Idag har jag träffat;
- sura gubbar,
- killen på pressbyrån som alltid tar samma sak,
- jesustanten,
 - övertrevliga random andra tanter och
- stupfulla killar som vill vara med på firmafest. "För alla ni tjejer som jobbar på McDonald's är ju så söta *bilnk*"

Massa upplevelser på bara sex timmar I must say...haha.

Nu har jag ångest för jag måste plugga matte vilket jag borde ha börjat med för ett bra tag sen, prov imorgon FUNKTIONER. Det är inte min grej. Lika mycket som typ...glass ÄR min grej så är funktioner inte det.


Kommentarer
Postat av: Jennie

uuusch funktioner är jag sjukt dålig på med :P

2008-04-27 @ 19:51:55
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Sandie

Har själv jobbat på donken en gång i tiden och man kommer ihåg alla lustiga förslag och samtal =)

2008-04-28 @ 15:56:30
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0