You're vicious and romantic

Helvete vad kallt det är ute.
Okej jag ska inte klaga, men ändå. Man fryser ju ihjäl.

Igår bakade jag lussebullar och de blev såhär goda (se er mig framför er som håller ut armarna åt sidorna för att demonstrera. Typ.)
Synd att ni inte kunde vara här och smaka. Fast då blev det ju mer över till mig. Hehehe.

Det känns himla skönt att inte ha något man måste att göra.
 Inga mer julklappar att köpa.
Inga fler prov att plugga till.

Inte ens något att se på tv. Så vad ska jag hitta på då?
Träna lite kanske?
Deal.

Puss, vi hörs senare.
 


Despondent, distracted,
You're vicious and romantic;
These are a few of my favorite things.
All of those flavors and
This is what you choose:
Past the blues, past the blues,
And on to something new,

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: ja, det gjorde verkligen ont!

2007-12-19 @ 19:15:53
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0