Sickness

Mitt immunförsvar är inte att lita på.

Ena studen känner man sig frisk som en nötkärna, för att i nästa inte ens orka gå upp från sängen (det var med nöd och näppe jag klarade av det imorse med tanke på två timmars förlorad sömn inatt - vaknade och kunde inte somna om).

Därför gick jag tidigare från skolan och sitter nu här. Muha.

Känns inte så himla roligt. Dåligt väder, hög med plugg som jag måste ta itu med och rejäl förkylning - vi kan väl åtminstone få snö nu?


Jag vill ha ett vitt, vackert vinterparadis. Vad mycket bättre jag skulle må. Inte konstigt att man mår skit med tanke på hur det ser ut ute nu. Buu.

Det skulle vara trevligt.

 

Kommentarer
Postat av: caroline

ja snö skulle verkligen vara trevligt nu.. mer än det här grårugget iallafall..

2007-12-03 @ 13:26:45
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: Fanny

Mitt inumförsvar är garanterat att lita på =). Jag har inte varit sjuk på ÖVER ETT ÅR =D.

Okej, kanske EN förkylning.. men endå =P

2007-12-04 @ 10:50:47
URL: http://fadah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0