Okej

Okej jag kom tillbaka. Är inte så jättebra på att hålla mig ifrån saker jag egentligen gillar :)



Vacker bild från ljudlektion förra veckan ;)


Sjukt mycket just nu, sista veckan innan jul. Men jag får skylla mig själv som valde att jobba hela helgen (jag menar HELA helgen, 9 timmar lördag, 9 timmar söndag)

Idag åkte jag och emelie in till stan, två och en halv timmes hål var inte så pepp. Gick till nya Weekday på drottninggatan, såhär en vecka innan jul kunde ju inte jag hålla mig från att köpa ett par nya jeans. Fuck.

Och en (efterlängtad) senapsgul tröja :)

Nej nu ska jag göra ordlista på 50 ord från About A Boy som ska vara utläst imorgon, roligare kunde man ha det.

Jag vill sova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

JIPPE! :D du är tillbaka.
Jo den va ganska bra den filmen efter en stund :D

2007-12-17 @ 21:46:40
URL: http://erdevik.blogg.se
Postat av: Julia

Åhh! Tack för att du kom tillbaka:D Kram

2007-12-17 @ 22:36:27
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0