Lyckat.

Idag har jag haft julafton en gång till.

Sen fick jag fnatt och gick ut och gick fast det regnade, med bror, pappa och hans sambo :P julmaten har satt igång konstiga cravings i mig.


(Jag undrar om det är köttbullarnas fel kanske? Jag har ätit många såna. Höhö.)


 Eller så är det bara att erkänna att julmaten får mig att känna mig som en obetydelsefull liten hög utan karaktär. Hmm. Eller vad säger ni, mina vänner?

Promenaden hjälpte, however.
Skönt att komma in och ta en dusch efter det, jag har fått massor med bodylotion, 2 parfymer och sånt. Hehe, underbaaaart.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, bra att du mår bättre.

2007-12-26 @ 13:40:30
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0